tirsdag 18. august 2009

Mr og klomp i magen


HUff.. i dag skal jeg på MR... sitter her med en guffen klump i magen....og vet at jeg må vente til den 25 aug før jeg får svar på om når det blir Haukeland Sykehus i Bergen.. Håper det blir så snart som mulig... å gå her å vente er så inn i hampen jævlig tungt...Blir fort deppa da.. og det har så lett får å smitte over til jentungen.. og det vil jeg ikke,,, spurte henne om hun ville være med i dag på sykehuset.. men svaret var selfølgelig NEI e dritt lei sykehus mamma.... men må eg??? nei lille venn du må ikke... eg bare spurte i tilfelle du vil...hun ga meg en klem og sa hun var glad i meg... og dro til ei venninne...huff håper hun har fått "tømt" seg litt på montebellosentret...Vil fremdeles ikke snakke med meg om kreftsykdommen.. men ellers om alt fra sex te dop.. åpen der....Men skal ikke presse henne... da får jeg bare så vondt i meg selv også...Men nå vet jeg at vest det ikke kan gjøres noe gammastråling.. så har noen venner så smått begynt å undersøke om medisin fra utlandet.... men kem har råd til det.. da må eg selge leiligheta og bo på gata... og det er jo ikke noe altenativ når man har barn...men satser selfølgelig at det vil gå bra med gammastråling.. skal ikke ta sorgan på forskudd...Skylder på været at eg e så negativ i dag.... mennå er det snart tid for skole og div aktiviteter.. skal begynne på fysikalske.. og det blir godt.. gleder meg som en unge... komme i form.. kjenne at kroppen er der....ha en fin dag folkens...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar