mandag 31. august 2009

Savnet


Har så løst å gjøre noe... gå på fjellet med en 3-4 schæferhunda i lamme meg... herremin hatt det e længe sia.. savne å ha hund... Savne å fær på trænning.. savne å træne spor og lydighet...Savne "vænnan" mine på klubben...Savne å kjenne en go å kjærlen stor hund komme glad og lykkelig mot mæ.. hopp og sprett og tjo og hei....Savne Fancymor som e i himmelen sammen med Athene og Bima... Savne mi mamma som også e der sammen med hundan...
Savne min storebror slik han var før kong alkohol tok han i sin favn..
Savne mine søstre som e her nesten vær dag.. savne min pappa og min stefar som også e her ofte....Savne min elskede datter av hele mitt hjerte.. kjære Kristin e så indelig glad i deg... kjennes ut som hjerte briste så glad e eg i deg....Vil hold deg og aldri slipp deg...
Huff dettan ble litt "sært".. men slik føler eg meg akkurat NU!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar