søndag 2. august 2009

Jorbæråker i en fiskekasse på veranda




Siden eg e nyinfløtta i blokk så fant eg jo ut at eg måtte jo ha blomster på veranda... måtte jo pynte opp litt.. hadde sett sanddunger nu i flere år der vi bodde før ..så noe grønt hadde vært tingen.. planta blomster,og det vart så fint så... men så fant vi ut at jordbær måtte gå an å plant..som tenkt så gjort...10 jordbær planta i en fiskekasse... det gikk jo berre supert..men Så.. begynt jordbære å bi moden... OG eg ble forfær fordi eg meint eg hadde mange... men plutselig oppdaga eg sjura som stupte ned på veranda og tok jordbær.. snakk om frekka...Hadde jo aldri trodd den skulle gjøre noe sånt...ja ja. tenkt eg .. eg må vel lag ett føggelskræmsel...MEn så kom eg jo på at eg hadde jo en Schäferhund som satt så fint på stugulvet og ingenting gjor enn å sammel støv...Så mitt lille kloke hode satt den ut på verand,, og siden har ikke sjura vært og snaska te seg jordbær...Og nu kan vi fær ut om morran og hent oss ei nyplukket jordbær når vi vil...

2 kommentarer:

  1. Smart med den hunden på altanen,og så var han jo fin der han sitter og passer på jordbæra di.God tur til Montebellosenteret,det går sikkert bra denne gangen,og sikkert veldig nyttig for Kristin.
    Klem fra Anne-Berit.

    SvarSlett