onsdag 19. august 2009

Skolen

Dagen etter MR røngten....Tankan svirra hit og dit... lenge å vent te svar fra legen.. samtaletime den 25 Aug. Men dem skal vel være 100% på hva som skal skje... eg har jo fortalt dem at eg syns at dem e usikker og det påvirker meg.. eg vil ha ett konstant svar.. sånn og sånn skjer... ikke "æhhææ" eg "trur" vi gjør det sånn... æhææ eg send papiran te Tromsø.. så får vi ett svar....Da bi det jo ennu mere venting...Og berre ventinga kan jo ta "knekken" på en...
Var på skolen i går og snakka med nylære'n te Kristin.. han måtte jo få vite om kreften min.. sånn at han forstod vest kristin skulle få ett gråte anfall sånn plutselig.. eller om det var noe. annet som skjedde med ho...Har og sagt til han at læreran ikke må spørre henne om meg... sånn at hun får fred om det.. de va vest flink å spørre på barneskolen og da ble hun veldig lei seg......Sa at det var bedre at dem spurte han.. fordi vi skulle ha en åpen kommunikasjon om dette.. og der var han helt enig...håper det vil gå bra med ho på skolen ..og at hun vil trives .... i dag er det helsesøster som jeg skal prate med... men først skal jeg til Nav og få noen penger igjen etter montebello turen..
Mandag begynner jeg på fysikalske og får trena foten og armen min.. skal bi deilig å få skikkelig trening.. ho eg hadde som kom heim til meg... måtte eg bare få til å slutte.. sitte på vær sin stol åg løfte på en fot.... trallla trallalla.... trim førr eldre.. nei ikke noe for meg... må ha noe sånn at eg kjen det på kroppen....kansje eg får bort noen kilo også,, større muskler... så pass opp... : ))
Når dåkk les og vil kommentere så gjør det gjerne her på bloggen...og her er mange sider å lese... så skroll ned og bla om til eldre sider.. så får dere lese fra da alt startet i feb 2008....Ha en fin dag folkens...

2 kommentarer:

  1. Hei Miriam,må no bare innom for å si at jeg følger med her.Og eg e utrulig imponert over deg,og åssen du takler sykdommen din og alt som følger med.Håper inderlig at det finnes hjelp så du kan bli frisk igjen.Tenker på deg,klem fra Anne-Berit.

    SvarSlett
  2. Må bare få si at eg synes du ha vært utrolig sterk de siste åran med tanke på ka du ha vært og e igjennom, e ikke mange som deg.
    tenker ofte på deg. Klem fra Sølvi

    SvarSlett