tirsdag 15. juni 2010

Åran og dagene går...


På bilder er meg og Inge storebror..Fikk bare så lyst å legge ut dette....Bilde er vel tatt på 60 tallet engang... fotoboksen på jernbanekafen.. den var populær... man stod faktisk i kø enkelte ganger førr å få tatt bilde.... Artig å mimre litt tilbake på den tiden...
I dag våknet jeg kl o6oo om morra.. stod like gjerne opp...og nøt stilleheten i blokka..rundt o63o.. begynte det å bli litt liv i gangene...
vaska ett par maskina med klea...og gikk bare her og kosa meg...satt og surfa litt på FB.. og surfa litt på div ...
Fikk koselig besøk av Eirin.. spiste litt vaffler og plapra ivei.. koselig var det...

Ellers så e no formen sånn passe, blir så forbannade fort sliten... og det syns eg ikke nåkka om...alt går jo så sakte da..

Syntes det blir spennende å komme til Tromsø igjen.. er så spent på hva dem sier...
gruer så inni hampen til oprasjon..men har trua på at dette kommer til å gå rette veien....

I går solgte vi en del fra garasjesalget som eg og Siri hadde førr ei stund sia...det gikk til Vefsen..men godt å bli kvitt noe man ikke har bruk førr..og så bra at andre kan bruke det igjen...

I morra trur eg at eg skal kjøpe noen blomster å plante på verandaen....no skal eg sleng meg ned på sofa ei lita stund.. ha en fin dag folkens...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar