torsdag 24. juni 2010

Snart Rana Sykehus..

Ja no det bare timer til flyet går.. og her sett og å venter.. og venter...

Var så vidt eg turde og stå opp i morres fordi eg va redd eg skulle være i dårlig form.... heldigvis så e formen der ennu.. :)))
Oprasjon var vellykket sei legan.. men for å si det sånn, så var den ""vellykket"" første gangen også..
I dag tok jeg MR.. og etter hva legen sier så skal "dem / jeg" være fornøyde...
Hevelsen i hjernen må få tid til å gå ned.. og noe skikkelig svar får jeg vel ikke før om 3 mnd...da er det ny MR og kontroll på Rana sykehus...
Så usikkerheten vil nok alltids være her...Må nok bare finne meg i det og lære å leve med den...
Men jøss det skal bli deilig å komme hjem igjen.. regner med at jeg ikke blir lenge på Rana sykehus....en dag eller to...
Kom meg ikke på shopping i Tromsø.. men har kjøpt "bygave" til Julie og Kristin på Kiosken her på sykehuset....
Når jeg kommer ut av sykehuset.. så er det på leiting etter vedovn.. må nok ha det til vintere'n... kan jo ikke bare fyre med strøm....

Skal også se om det blir en tur til sørlandet for meg og Kristin... hun trenger og komme seg litt bort.... og heldige er vi... som har en lillebror i Arendal som inviterte oss...
no skal jeg ned å pakke... spise kvelds.. og da er vel klokken tid førr avreise...
jenter, gutter, damer og herrer... ha en fin ferie.. og en god dag.. vi snakkes no om ei stund...

2 kommentarer:

  1. heisann:) det e jo kjæmpebra at operasjonen var vellykket:) Regna med at du e kommet dæ heim no, så du får kose dæ masse og slappe av inne i disse regnfylte dagan å så e det full fræs på dæ te sola kommer og det bi litt sommer;)

    Masse klæmma fra mæ siv lillian:)

    SvarSlett
  2. Heisan du :)

    Godt med positive tilbakemeldinger, det trengte du , Miriam. Lurt å legge ferien til sørlandet, her er d jo bare #/@% ....vær....
    Hehe er nok blitt værsjuk ;)
    Ønsk deg og Kristin en superfin sommer !!
    Vi snakkest :)

    SvarSlett