lørdag 19. juni 2010

Pasienthotellet i Tromsø

Ja.. der e eg kommet til Tromsø... I går var en lang dag.. masse venting fra vi kom til sykehuset kl 10.15 og helt til kl 16.30....Vi var jo selvfølgelig innom og spist og hvilte oss litt.. men kunne jo ikke forlate sykehuset og dra på shopping, som var planen..Siri skulle jo dra heim samme dag.. kl 19.40 gikk flyet hennes....
Men vi hadde det no gøy på vårres vis.. lo så tårenen trillet av div....
I dag har våknet jeg til en tung og regnfull dag her i Tromsø..Kan ikke forlate huset i dag heller, da legen skal ringe fordi vi skal ha en samtale...Heldigvis fant eg no datarommet.. så kansje tida går fortere...
Samtalen med den ene legen eg hadde i går...han mente at det skulle være greit å fjerne tumoren...den ligger ikke så langt inn som dem trudde...( juhu) Men som han sa.. det er jo alltids en risiko å operere uansett.. så kansje jeg måtte regne med å bli litt hemmet i foten også etter oprasjon.. jaja.. er det bare det.. så er det jo bare bagateller...
I går etterat Siri hadde dratt fikk jeg besøk av Janne Hanssen.. tett treminning som bor i Gratangen.. det var no koselig å treffe henne... har ikke sett hverandre på mange tiår....Kommer sikkert innom i dag også..
Venter at Anne - Lise skal komme, mitt søskenbarn som bor i Narvik.. hun sa KANSJE.. men håper at hun kommer en tur..ellers så skal jeg no prøve å komme meg i form fort slik at jeg kommer meg til Mo så snart som mulig..
Dere for ha en fin dag om det regner , snør eller er sol ute... Klem te dåkk..

1 kommentar:

  1. Kjære Miriam. Skal gjøre alt æ kan for å komme oppover til Tromsø. Tar ferie på onsdag, så hvis du er i Tromsø da, kjører æ opp etter at vi e ferdig på jobb. Varme klemmer fra Anne Lise

    SvarSlett