mandag 21. juni 2010

Rom 412

No har eg endelig fått seng og rom... 4 mannsrom.. jaja.. dem kommer nok til å klag i morra at dem ikke har fått sove.. eg e jo oppe nesten vær time førr å gå på toalettet..Kortison tabelettene sin feil..

I dag fikk eg en overraskelse... Jan og Sonja her i Tromsø... Koselig å prate med dem... tida gikk no ihvertfall fort... Håper turen ders hjem gikk greit... :))) vi snakkes når eg kjem heim igjen... :))

Ellers så vil eg no ikke si at dagen e gøy..kaldt og surt ute.. så noe shopping på mæ ork eg ikke.. får heller vente til eg kjem heim..kansje eg tar av nånn kilo nu som jeg skal ha nedtrapping på Medrol tab...E vel ikke bare kansje.. av erfaring så vet eg at eg gjør det...
Gleder meg som bare det til eg kommer meg heim.. kansje eg kjem i form til "
Ellers så har vi heldigvis ikke planlagt noen ferie .. men får prøve å finne på noe som jeg og Kristin kan gjøre i lag..om hun ikke har andre planer da.. man vet jo aldri med disse tenåringene... er jo ikke bare ,bare og dra dem med i dyreparker og diverse som da de var små...
Nei, nå er det andre ting som står på programmet deres.. og som regel er ikke foreldrene innkludert der...

Nå tenker jeg at jeg gir meg førr i dag med bloggen.. vet ikke når jeg er i form igjen sånn at jeg kan gi dere oppdateringer.. men satser på i slutten av uken så er jeg på føtter'n igjen...
Med all deres varme tanker og støtte så vil jeg klare det.. tusen takk alle sammen..
Ha en god ferie og kos og ta vare på hverandre... :))) Sees snart!!!

8 kommentarer:

  1. Håpe du har det bra etter forholdan Miriam!
    Tenke i allefall masse på dæ:)
    Stor klem fra Kristina

    SvarSlett
  2. Tenk på deg og ønske deg lykke til i morra.
    Stor klem fra Connie

    SvarSlett
  3. Tenker masse på deg Miriam!
    Ønsker deg lykke til i morra.
    Stor klem fra Tove.

    SvarSlett
  4. Du er utrolig sterk og tøff Miriam !!
    Dette går bra !!
    Lykke til i morra !
    Klem fra Tove

    SvarSlett
  5. Masse lykke tell Miriam <3
    Anja

    SvarSlett
  6. Bare stå på, hold oppe det gode humøret ditt så går det din vei dette:-))

    En gedigen klæm fra Fallmoen.

    SvarSlett
  7. Hei Miriam. Du ha vel kanskje vært igjennom opperasjonen nu når eg skriver dette. Håpa alt gikk greit og at du kommer deg fort etter opperasjonen. Nu håpa eg så inderlig at du blir helt frisk etter dette.
    Varme klæmma fra Mona Lisa U

    SvarSlett
  8. Håper operasjonen går bra,krysser alt jeg har for det.Lykke til Miriam.Klem fra Anne-Berit.

    SvarSlett