mandag 14. juni 2010

Kennel Zupra...


Mandag og 14 juni.... no e billettan bestil te Tromsø.. Fredag kl 0710 start flyet fra Røssvoll flyplass...kl o910 skal det lande i Tromsø....Får bare håpe at det ikke blir mere streik....Ka gjør man da....???
I dag har fått ny støtte til foten og tærne mine.. har sånn droppfot... det vil si at jeg har mistet litt følighet i foten... foten er tung, og jeg snubler for den minste ting....leddbåndan føles slakk.. så eg har vrikka foten mange ganger snublet og dett... sist datt eg på badet.. fikk "den" blåflekken akkurat på hoftekulen...
Må bare innrømm at denne gangen grue eg litt....vet kansje litt mere nå enn sist... og da blir man redd førr det meste...
men er nok sikker på at det vil gå bra denne gangen også...
Blir litt ør i hode.. Siri henter meg....blir oversendt til mo sykehus.. og er der ett par dager så er det hjem.... det er ihvertfall det eg håp...
Så vider vet jeg ikke.. om det blir stråling eller cellegift.. tror mest at det blir noen kurer med cellegift... :(( Men som sagt så vet jeg ikke...
Skal ha med dataen.. og vest jeg er i form.. så kommer jeg nok til å rable ned nåkka om ka som skal skje...
men no skal eg kjøre min datter til Brennåsen... stekk en tur på schæferhundklubben..være litt sosial...
No her vil eg takke Kennel Zupra for de fine allværsjakken og flisejakken eg fikk... syntes dem e kjempefin... så tusen takk... og dåkk som les dette og e int. i schæferhund...sjekk heimesia te Kennel Zupra.. valper på gang der...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar