torsdag 10. juni 2010

hva skjer'a...???


I dag treng eg virkelig skytsengelen min... føler ihverfall sånn ut.. skal på samtale med legen min på sykehuset..
Hele helga her jeg hatt vondt i hode.. skikkelig vondt.. tok kontakt med sykehuset... ble innlangt fordi dem ville sjekke meg..lå over ei natt... fikk ikke sove den natta, ennu jeg fikk sterke smertestillende...hadde vært i CT i forkant og da var det ingen forandringer fra MR som jeg tok i mai..og det var jo positivt..
Har ennu ikke hørt fra Haukeland... og syntes ho kreftsykepleier'n som ringte i går nevnte Tromsø :)) Så no e eg bra spent... ønsker jo selvfølgelig å komme til Haukeland og gammastråling... har jo vært der to ganger før....Men vet ikke hvor mange ganger man får ta slik gammestråling....
Men er Tromsø det eneste alternative.. ja da må eg jo bare hiv meg inn i det... enten eg vil eller ikke...
Tror timene blir lange i dag... sitter med DEN klumpen i magen...heldigvis så kommer lillesøstra mi og skal være i lamme meg...ho Siri....
Så sånn går no denna dagen... dåkker får no ha en knall dag... sol og varme er det jo i dag...så kos dåkk.... eg skal "prøve". Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar